Pages

Wednesday, March 10, 2010

ბედნიერების უფლება

საქართველოში 'იურაია ჰიპი' (Uriah Heep) ჩამოდის. ლეგენდარული ბრიტანელები ალბათ საკმაო რაოდენობის მაყურებელს მოუყრიან თავს, რომელთა შორის მე ნამდვილად არ ვიქნები. ახლა აქ მათ კრიტიკას არ ვაპირებ და საერთოდ ამ ჯგუფის საწინააღმდეგო არაფერი მაქვს, უბრალოდ მათი თაყვანისმცემელი არა ვარ და სულაც არ მინდა ვიღაცის ხარჯზე მოვხვდე ამ კონცერტზე.

ამ ყველაფერზე კი იმიტომ ვლაპარაკობ, რომ საქართველოში გავრცელებული ტრადიციაა: აქ კონცერტებზე სახელების გამო მიდიან და არა იმის გამო, რომ კონკრეტული მუსიკოსის შემოქმედება მოსწონთ. არასოდეს დამავიწყდება რეი ჩარლზის კონცერტიდან გამოსულს, ნაცნობი რომ შემხვდა და მითხრა, უკმაყოფილო ვარ, მეტს ველოდიო. დალოცვილო, რეი ჩარლზი იყო და იმღერა, თან ძალიან მაგრად, მეტს რაღას ელოდი, ფოკუსს ხომ არ გააკეთებდა?! წამსვე ჩემი მეგობარი გამახსენდა, ბილეთი რომ ვერ იშოვა კონცერტზე, რომელზეც მთელი ცხოვრება ოცნებობდა.

მსგავსი შედევრი კიდევ ბევრი თქმულა, მაგალითად ის რომ კენი გერეტი დაბერდა და ვეღარ უკრავს, ’მანჰეტენ ტრანსფერმა’ 'ქართულ ხმებს' მოუსმინა და კონცერტის გაუქმება უნდოდაო და ასე შემდეგ. შედევრთა შედევრი კი ჯონ ობერკრომბის გამოსვლისას მოვისმინე. წარმოიდგინეთ, სცენაზე არიან ობერკრომბი, დენი გოთლიბი, იგორ ბუტმანი და კიდევ რამდენიმე მაგარი მუსიკოსი და ადუღებენ ხოშიანად. ამ დროს ჩემს გვერდით ვიღაც ორი საშუალო ასაკის მამაკაცი ზის, შემთხვევით მათკენ გამექცა თვალი და დავინახე როგორი სკეპტიკური სახეები ჰქონდათ, მათ შუბლზე იკითხებოდა: 'დიდი არაფერი, ჯიგრებო, ჰარიფები ხართ'. და ამ დროს ერთ-ერთმა მათგანმა წარმოთქვა სიტყვები, რომლებიც არასოდეს ამოიშლება ჩემი მეხსიერებიდან: 'ეხლა სცენაზე არ ამიყვანოთ, თორემ ვაჩვენებ მე მაგათ როგორ უნდა დაკვრა'.

ეგეთი ამბებია, ჩემო კარგებო და ამიტომ ყველას მოგიწოდებთ, მოდით დავუთმოთ ერმანეთს გზა. 'იურაია ჰიპის' კონცერტზე ის წავიდეს, ვისაც 'იურაია ჰიპი' უყვარს და დარწმუნებული ვარ ბევრს მათი დანახვისას ნოსტალგიის ცრემლები მოადგება თვალზე, ისევე როგორც მე მომადგა 1996 წელს რეი ჩარლზი რომ სცენაზე გამოსული დავინახე და რასაც ჩემი მეგობარი ვერ მოესწრო. მოდით ნუ წავართმევთ ერთმანეთს ბედნიერების განცდის საშუალებას.

'იურაია ჰიპის' თაყვამისმცემლებს დაუვიწყარ საღამოს გისურვებთ.

1 comment:

  1. მე ვიცი ვინ წავა მაგ კონცერტზე უეჭველი :))))

    შენც ხომ იცი? :p:p :)))

    ReplyDelete