Pages

Monday, March 7, 2011

კონკრეტული პასუხი

ამას წინათ წავაწყდი სადღაც ამ ისტორიას და ბევრი ვიცინე.

მოკლედ, ეს ამბავი ამერიკაში მომხდარა, სადღაც 70-იან წლებში. ერთ-ერთი ქალაქის ერთ-ერთ სტადიონს ვიღაც ინტრიგანმა წერილი გაუგზავნა:

'ბატონებო, მე ვარ მისტერ ჯ. კოქსი და თქვენს სტადიონზე რეგულარულად ვესწრები თამაშებს. მინდა თქვენი ყურადღება გავამახვილო ერთ პრობლემაზე: ყოველი თამაშის დასრულების შემდეგ, გულშემატკივრები ქაღალდის მტრედებს უშვებენ, რაც, ჩემი აზრით, ძალიან სახიფათოა ჯანმრთელობისათვის. მსურს გაგაფრთხილოთ, რომ თუ ერთ-ერთი ასეთი ქაღალდის მტრედი მე მომხვდა თვალში ან ყურში, შესაძლოა ჩემს ჯანმრთელობას სერიოზული ზიანი მიადგეს. ასეთ შემთხვევაში მე აუცილებლად ვიჩივლებ სასამართლოში. გთხოვთ ყურადღებით მოეკიდოთ ამ პრობლემას'

ორ დღეში სტადიონის ადმინისტრაციამ პასუხი გააგზავნა:

'ძვირფასო მისტერ კოქს, გვსურს გაცნობოთ, რომ ვიღაც იდიოტი თქვენი სახელით სულელურ წერილებს გვიგზავნის'.

No comments:

Post a Comment